למרות המשבר ביוון התיירים מישראל ממשיכים להגיע

    חיים הלר | צילום: ויקיפדיה No Comments on למרות המשבר ביוון התיירים מישראל ממשיכים להגיע
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוון סוערת והמצב אינו מזהיר אולם רבבות ישראלים ממשיכים לפקוד את המדינה על האיים הרבים שבה כאשר על פי נתוני רשות שדות התעופה צפויה יוון להיות המדינה שתקבל הכי הרבה תיירים ישראלים בקיץ הקרוב.

    לאור החששות שוחחה מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל חני סובול עם נשיא התאחדות סוכני הנסיעות ביוון, ליסנדרוס טסילידס, כדי לשמוע כיצד הדברים נראים ביוון. זאת, במסגרת ערוץ עדכונים הדדי הפתוח בין השניים, בעקבות משבר החוב בין יוון והאיחוד האירופי.

    טסילידס הבטיח, כי התיירים ביוון אינם מושפעים מן המשבר. לא דווח על חוסר כלשהו הנוגע לתיירים, ושביעות הרצון של הנופשים ביוון גבוהה כרגיל. "אנחנו רוצים שכל הישראלים יבואו לנפוש ביוון".

    גם מארגני תיירות גדולים חברי ההתאחדות, שאיתם סובול מקיימת קשר יומי בעניין המשבר ביוון מאשרים, כי יש אמנם שאלות מצד לקוחות, אך אין מגמת ביטולי חופשות שהוזמנו כבר, וההזמנות ליוון ממשיכות לזרום בקצב המתאים לעונה.

    בהתאחדות משרדי הנסיעות ממליצים לישראלים לטוס ליוון ללא חשש אולם יש לקחת דולרים או אירו במזומן, עדיף בשטרות קטנים, כולל סכום עודף לצרכים לא מתוכננים, ככל שיתעוררו; עוד אומרים בהתאחדות כי השנה, יותר מתמיד, רצוי לנסוע דרך משרדי נסיעות, ולדעת שיש מי שעומד לרשותכם כל זמן החופשה ומסייע באופן מיידי בעת הצורך.



    0 תגובות